vrijdag 8 oktober 2010

Kopen of huren?

Nou weet ik dat ik verwijzingen naar pathologische aandoeningen gemeld krijg als ik een interview vermeld, maar vandaag doe ik het toch maar weer eens. Vanmiddag werd ik uitgenodigd om als ‘deskundige’ op te treden in Peptalk. Het interactieve programma op BNR met Joost Eerdmans als talkhost. Gedurende 30 minuten mogen consumenten, luisteraars reageren op een stelling, welke door deskundigen worden toegelicht. Aan mee deze eer.
Stelling.
De stelling van vandaag was dat het op dit moment zeker niet goed is om te kopen, dat dit alleen maar door makelaars wordt gehyped. Eerdmans staat zelf op het punt te kopen en is van mening dat de markt nog overspannen is en er nog beter kan worden gewacht. Wat mijn mening zal zijn geweest kunt u waarschijnlijk wel raden. In het licht van de discussie afgelopen woensdag een leuke afsluiter van de week.
TGIF,

Ed
Kopen of huren? BNR

Geen opmerkingen:

Een reactie posten