dinsdag 16 januari 2018

Belangstelling in zorgvastgoed?

Adviseur Vastgoed- 36 uur per week

Purmerend e.o.

Over ons

Evean is een zorgorganisatie met circa 4.500 collega’s en is onderdeel van het Espria concern (www. espria.nl) die zowel thuiszorg biedt als zorg in woonzorglocaties. Het werkgebied loopt van Den Helder tot en met Amsterdam Zuid-Oost.
De vastgoedportefeuille bestaat uit zo’n 100 locaties, waarvan 16 verpleeg- en verzorgingshuizen, circa 125.000 m2 vastgoed. Het hoofdkantoor van Evean staat in Purmerend. De overige zijn locaties door heel Noord Holland heen, onder andere voor de thuiszorg.
 

Functieprofiel

 
Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een daadkrachtige, deskundige en accurate:
                             
Adviseur Vastgoed- 36 uur per week
 
Vastgoed in de zorgsector? Is dit niet saai? In tegendeel! Juist is deze markt een uitdagende die volop in ontwikkeling is met vele vastgoedvraagstukken tot gevolg.
 
De functie komt vrij door pensionering van Ron, één van onze huidige Adviseurs. Per 1 maart 2018 gaat hij deze nieuwe fase in, vanaf heden is een nieuwe collega al meer dan welkom!
Zorg is ons doel, vastgoed zien wij als een middel. Ten diensten van onze vele cliënten ben je in staat om meerdere vastgoed verbouwprojecten tegelijkertijd te managen en te bewaken met controle op voortgang en realisatie zonder details uit het oog te verliezen.
Als Adviseur Vastgoed ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, planning, begeleiding en realisatie (on side) van (ver)bouwprojecten. Je regisseert de uitvoering van projecten aan de hand van het overeengekomen contract of bestek.
Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van projectteams en voor het juist, kwalitatief, veilig en tijdig realiseren van de projecten. Hierbij dient een optimaal operationeel en financieel resultaat behaald te worden.
Correcte projectadministraties, budgetbewaking en detailplanningen zijn hiervoor van belang. Je coördineert en bewaakt de aan jou toegewezen offertetrajecten, waardoor je vanaf het beginstadium op de hoogte bent van het uit te voeren project. De jaarlijkse LTOP en LTHP planning vormt de basis van het jaarplan, waarbij je een wezenlijke bijdrage levert aan de realisatie hiervan.
Je geeft advies aan en overlegt met opdrachtgevers, aannemers en de lijn.
Proactief meedenken vanuit jouw specialistische kennis en deze delen met de overige adviseurs is kenmerkend voor jouw werkwijze. Wij vinden dat jouw mening telt!
 
Voorop in dit alles staat voor jou het belang van het realiseren van een veilige en gezonde woon- en werkomgeving voor cliënten en collega’s van Evean. De zorg voor de cliënten en collega’s weet je dan ook te borgen en kan jij jezelf verplaatsen in het belang van de cliënten van Evean en de collega’s in het zorgproces.
 

Functie-eisen

Evean Wonen & Vastgoed bestaat uit een team Wonen, een team Vastgoed en een team Onderhoud en Techniek, in totaal zijn er circa 35 medewerkers werkzaam binnen de afdeling.  Er zijn vier Adviseurs Vastgoed, elke medewerker heeft zijn specifieke aandachtsgebieden en verantwoordelijkheden, de Adviseurs werken met een buddy-systeem, om zo continuïteit van werkzaamheden te garanderen. Er wordt gewerkt  vanuit het Corporate Real Estate Model (CREM).
Als adviseur vastgoed werk je zelfstandig binnen een betrokken team van adviseurs. De nadruk ligt op samenwerking, overleg en onderlinge afstemming
 Je bent vakkundig, betrokken, leergierig en durft verantwoordelijkheid te nemen. Verder ben je communicatief vaardig, creatief in je oplossingen en heb je een positieve en ontwikkelingsgerichte houding en ga je (soms pittige) onderhandelingen niet uit de weg.
Je rapporteert aan de Manager Wonen & Vastgoed, welke je tevens adviseert en ondersteunt met jouw kennis en ervaring.
  • Jij bent een vastgoed professional met een afgeronde MBO+/HBO opleiding op het gebied van Vastgoed, Bouwkunde of Technische Bedrijfskunde.;
  • Je hebt relevante kennis van project management en het bouwproces;
  • Je hebt minimaal 4-5 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van- en ervaring met procesmatig en integraal (samen)werken (ervaring met Lean is een pré);
  • Het opstellen van PvE’s en PvA’s kent geen geheimen voor je;
  • Je denkt mee in oplossingen, improviseert wanneer nodig is en kan zelfstandig plannen en organiseren;
  • Je hebt een scherp zakelijk en financieel inzicht en weet hoe de vastgoedmarkt werkt. Kennis van de zorgsector en zorgfinanciering is een voordeel bij het uitoefenen van de functie;
  • Goede beheersing van MS-Office software toepassingen, met name Excel als eindgebruiker, kennis en beheersing van Planon is een pré;
  • Een groot empathisch vermogen, doortastend, goed gevoel voor humor en een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Bij indiensttreding dien je een (recente) verklaring omtrent gedrag (VOG) te kunnen overleggen;
  • In bezit van auto & rijbewijs.
 
 

Ons aanbod

We bieden jou een vastgoedfunctie in een maatschappelijke omgeving die er toe doet! Waar de zorg voor kwetsbare mensen centraal staat en waar jij een functie hebt waar je trots op mag zijn. Wij zorgen dan ook voor een gedegen inwerkperiode waarin je wordt gekoppeld aan een collega, zodat jij vol vertrouwen aan de slag kunt.
Het salaris is vooralsnog ingeschaald conform Cao VVT FWG  55. Medio 2018 zal de functie definitief worden gewaardeerd. Daarnaast bied Even goede diverse secundaire arbeidsvoorwaarden, zie: Secundaire arbeidsvoorwaarden Evean
 
Belangstelling? evandebijl@evean.nl 
Gepubliceerd: 11 januari 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten