dinsdag 23 oktober 2012

Rood licht

Waarde VastgoedPRO collega,

Gelukkig hebben wij nog een gemeenschappelijk hoekje op het schoolplein waar we even met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Waar we even onder elkaar kunnen zijn. Ons weblog, wat zoals de titel al weergeeft,  van en voor ons is, VastgoedPro leden. Zonder pottenkijkers. Morgen is er een Kort Geding over de Funda publicaties. Dat zal plaatsvinden om 13.30 uur in het Gerechtsgebouw te Utrecht, Vrouwe Justitiaplein 1, 3511 EX. De voorzieningsrechter die het KG voorzit is mr. Van Delft-Baas.

Vervolg
Sinds gisteren, maandag, heeft er nog veel plaatsgevonden, er zijn gesprekken geweest. Heel veel gesprekken. Met heel veel mensen. En daarbij voel ik mij soms nederig als ik zie welke belangrijke personen hier een mening over hebben.  Maar toch denk ik, denken wij dat het goed is voor onze achterban om morgen een rechter te vragen een uitspraak te doen in een meningsverschil. In alle bescheidenheid overigens, laat ik dat voorop stellen. En wat jammer dat het zover moet komen! Laat ik een Rock & Roll quote geven als parallel: if nobody loses, everybody wins! Vrij naar Bruce Springsteen. Hoe toepasselijk voor het gemeenschappelijk belang van VastgoedPRO, NVM en VBO makelaars!
Ed

1 opmerking:

  1. Misschien moeten we Funda wel de volgende uitspraak voorleggen:
    Het is niet erg als je een beetje verdwaald bent, je kunt gewoon de bestemming veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen