donderdag 29 juli 2010

Executiewaardes

De afgelopen twee weken had ik een aantal keer contact met de redactie van het FD inzake de executiewaardes en de opbrengsten van panden bij gedwongen verkoop. Vanochtend stond het betreffende artikel in het FD en werd er aandacht aan besteed. Dit is niet iets nieuws.
Veiling
De hele situatie rondom de veilingproblematiek is al tijden lang een punt van aandacht, zonder dat daar overigens veel beweging in dit dossier zit. Tot ongenoegen van velen, ook makelaars en taxateurs. Niet alleen het FD is hier mee bezig. Ik had vanochtend ook gelijk een belletje van Gert-Jan Dennekamp van de economie redactie van het NOS, ook zij zijn er mee bezig. En de NMa is bezig met een consultatiedocument in deze.
BNR
In vervolg hierop hing gisterenavond en vanochtend ook de radio bij mij aan de lijn. Het stuk in het FD zult u ongetwijfeld gelezen hebben, u volgt immers uw vakgebied. Niet aan toegekomen of op vakantie? Laat het even weten, dan mail ik het toe. Het interview niet gehoord? Dat kan ik me voorstellen. Zie hier de link, even 40 seconden ander nieuws aanhoren, dan komt ons vakgebied aan de orde.

BNR interview Ed

Ed

1 opmerking:

  1. Hallo Ed,
    zou je het artikel van FD willen mailen?
    bert@adema-damwoude.nl
    BVD/MVG

    BeantwoordenVerwijderen