dinsdag 28 september 2010

Agrarische makelaardij

Onze markt is in beweging. Maar dat is niet alleen van toepassing op de woningmarkt. Niet alleen van toepassing op de taxatiemarkt. Ook agrarische makelaars en taxateurs zijn mijn bazen. Voor hen heb ik, en mijn collega Peter,  morgen nieuws.
Plaatje
En wees nu eerlijk, als ik praat over de agrarische markt, is er dan één beeld beter van toepassing dan wat u hier ziet? Boer zoekt vrouw? Landelijk wonen? Veeteelt? Dames en heren, wonen op het platteland is geweldig. Wonen in het agrarisch gebied is een voorrecht. Ik, mijn gezin, we wonen op het platteland. Op een boerderij. Wat u hier links ziet is ons potlam van 2008. Voor een ieder die niet weet wat een potlam is, u weet mij te vinden. En die mooie boerendochter? In overall en met staartjes? Dat is Francine van de Bijl! Wat kan een vader trots zijn!
Ed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten