woensdag 15 september 2010

Business as Usual

Waarde collega,


Geen betere dag dan vandaag om u deelgenoot te maken van het initiatief waar uw dienaar vijf jaar geleden mee is begonnen. Ik nodig u graag uit om te gast te zijn bij het Vijfde Nationaal Symposium Makelaardij, NSM5. En als geen andere denkt u nu: verdomd van de Bijl, inderdaad, dit is de dag om ons uit te nodigen.
15 september
Gaat het belletje al rinkelen? Mag ik u even helpen? Op 15 september 2008 ging, in vier uur tijd, Lehmann Brothers failliet op Wall Street. Werd de financiële crisis van het millennium een feit . Vandaag twee jaar geleden startte de kredietcrisis. In Nederland dacht men, tot en met november, dat het wel over zou waaien en dat wij aan de veilige kant zaten. Totdat Wouter Bos (!) de hulp moest inroepen van Gerrit Zalm (!!!!) om grootbanken in Nederland te transformeren naar staatsbanken. Dit, om het complete faillissement van de BV Nederland te voorkomen.
Geschiedenis
Wat de gevolgen voor uw bedrijf zijn of waren hoef ik u niet te vertellen, ik denk dat er niemand is die geen littekens heeft opgelopen in deze strijd. Al eerder berichtte ik u dat Business as Usual echt passé is. Wat u deed is voorbij, uw zekerheden en vertrouwdheden zijn geschiedenis. De wijze waarop u zaken deed twee jaar geleden is te karakteriseren als een fossiel.
Luxaflex open
Maar klagen heeft geen zin, bij de pakken neerzitten of huilen met de wolven in het bos lost niets op. Bij mij, bij VastgoedPRO ligt de verantwoording om u te helpen om een veranderingsproces op te starten. Die verantwoording nemen wij graag op ons, daar betaalt u ons voor. Op uw vakinhoud hoef ik u niets te vertellen. Daarvoor bent u professional, daarvoor bent u zelf verantwoordelijk. Op uw ondernemerschap echter neem ik u graag mee.
www.nsm5.nl
Ik daag u uit om één dag de tijd te nemen om uw gedrag te laten beïnvloeden, om uw werkwijze ter discussie te stellen. Durft u dat aan? Zelfreflectie, open staan, nadenken, afwijken van de geplaveide wegen en versleten paden? Dan nodig ik u uit, mede namens RNHB bank, Funda, KPE en VastgoedPRO, om de uitdaging aan te gaan. Ondernemend 2011: Business as Usual? Als u het durft hoop ik u dan graag de hand te schudden op 18 november 2011. In een unieke locatie. Met een uniek programma en met unieke sprekers. Aan u de keus. Kijk u alleen maar achteruit of kijkt u vooruit? Op http://www.nsm5.nl/ kunt u zich inschrijven. Op mijn kosten zie ik u als gewaardeerde collega graag te gast.
Ed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten