vrijdag 1 oktober 2010

Regeerakkoord

Ik mocht gisterenmiddag het concept regeerakkoord ontvangen van CDA en VVD, met gedoogsteun van PVV. Vrijheid en verantwoordelijkheid is het thema. Ik wil niet stoer doen, maar 90 minuten voordat het report werd vrijgegeven kwam het in mijn inbox terecht. Met de vriendelijke groet van een politicus. Dat doet mij deugd, daar ben ik blij mee.
Duiden
Niet om die anderhalf uur, dat maakt niet zoveel meer uit. Maar wel de duiding dat wij inmiddels vertrouwensposities met Tweede Kamerleden en mogelijk zelfs meer opgebouwd hebben. Ik weet niet of u het al tot uw beschikking hebt? Ik was vandaag en gisteren met bijscholing bezig en kan de PDF zoals ik zie heb ontvangen niet doorsturen. Dan zijn lijntjes te doorzichtig en kan ik niet wissen. Bronbescherming.
Verzoek
Wenst u het concept Regeerakkoord te ontvangen? Maandag stuur ik het u toe. En als u echt niet kan wachten, de print out kan ik u faxen! Daar is geen traceerbaar detail zichtbaar.
TGIF,

Ed

3 opmerkingen:

  1. Voor wie het wil lezen:
    Het regeeraccoord staat op:
    http://www.kabinetsformatie2010.nl/dsc?c=getobject&s=obj&objectid=127446
    Het gedoogaccoord staat op:
    http://www.kabinetsformatie2010.nl/dsc?c=getobject&s=obj&objectid=127447
    Even de link(s) (hoezo?) kopieren en dan maar lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het regeerakkoord eerder krijgen, trots om op Prinsjesdag erbij te mogen zijn en alle aangekondigde radio interviews die je ook nog eens kunt terugluisteren.

    Even in het woordenboek kijken : nar·cis·me het; o ziekelijke liefde voor zichzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, altijd handig gratis WC-papier

    BeantwoordenVerwijderen